måndag 11 april 2011

Helgens fynd


Var som sagt hemma hos föräldrarna i helgen och då drog vi på loppisar och då kom jag hem med två par fina skor, en helt fantastisk handväska (som jag får plats med min kamera och mycket mer) i galon och en underbar bilderbok: Om jag var Kung av universum som handlar om Junior Gorg från Fragglarna
Plåtlådan hittade jag på vinden över garaget. Temperafägerna kommer från min syster och min lillasyster ville inte längre ha sin 1800-tals bibel.


Plåtlådan som jag har utmanat min höjdrädsla för att få och färglådorna.


Inne i bibeln. Jag gillar biblar trots jag inte är ens kristen... 


Skorna: 30 och 40 kr paret. Jag har smörjt in dem så de är mycket fina och mer skyddade nu.


Två olika stilar men båda helt underbara.

Jag får alltid mer mig mer saker då jag åker hem eller går på loppisar.

This weekend I went to fleemarkets and got some stuff from my family.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar