fredag 30 september 2011

Lånat

 Trevliga böcker på min fina köksmatta

Innan min japanskalektion i förrgår gick jag och lånade pysselböcker på biblioteket (jag hade tänkt köpa någon pysselbok denna månad, men jag blev snål då det blev lite väl dyrt att vara magsjuk i två dagar...). Tack och lov för biblioteket!   


Pyssel De Luxe av Josefin Ekman blev en favoritbok på en gång (hamnar på önskeboklistan). Denna underbart söta julkalender från hennes bok förälskade jag mig i. Så bli inte förvånad om jag gör en egen version av den :) 

Borrowed some books on doing crafts from the library. Thank you, library for all your free books you so willingly is lending out to us. The second picture is from one of the books I borrowed. It is a lovely Christmas calender that inspire me to do something similar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar