torsdag 29 september 2011

Kaos i köket del 2


En av sakerna som jag valde att organisera upp då jag gick igenom mitt kök var min fula receptpärm som jag har stört mig på i flera år. Pärmen fick jag då jag gick i grundskolan och framsidan var full med reklam.


Insidan var ett stort kaos med lösa papper och ingen ordning alls. 


Så någon timme senare så var framsidan av pärmen decoperad och insidan organiserad med register och alla recept sorterade efter kategorier. Plötsligt blev livet lite lättare.

As I said in my last post I were organizing my kitchen. And one of my reorganizing projects were my neglected recipe folder. So I decoupage a new front-page and organize all the recipes by categoric. And suddenly my world were a little bit easier.       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar