tisdag 27 september 2011

Kaos i köket

Av någon anledning får jag ofta lust att städa/organisera efter då jag har jobbat natt (speciellt om jag har haft ett 24 timmars pass). Så idag efter jag hade betalat av mina räkningar har jag omorganiserat om köket. Det var på tiden! Nu kanske jag kan börja hitta saker! Har funnit det försvunna: durkslaget, burkar, lock o.s.v. Ska nu organisera upp min receptmapp och skriva ned mina favoritrecept i min lilla blåa handskrivna receptbok.
Nu fattas bara mina möbler som jag håller på att måla om så kommer köket kännas mer färdigt.

Of some weird reason after I have worked night I have the urge to clean or organize. So today I am reorganizing my kitchen. So now I maybe can find the things I need.
More pictures will come of my kitchen when it is done. Especially when my repainted furniture is in place.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar