torsdag 11 augusti 2011

En lång semester

Som ni märker så har jag haft en lång semester från min kära blogg. Jag har behövt vila upp mig ordentligt nu i sommar från vårens alla turer och då blev det bland annat bloggen som fick ligga på is.

Så vad har jag gjort sedan sist vi sågs?

Läst om a song of ice and fire bok 3-4. Sett Game of thrones *är ett stort fan* Badat i sjöar och havet, grillat, dejtat, varit hemma hos familjen, umgås med systrar.


Och äntligen efter sex långa års väntan kom boken: a dance with dragons. Och den var lika bra som jag hade förväntat mig.


My summer can be named: the song of ice and fire summer. I have seen game of thrones (and loved every second of it), reread book 3 and 4 in a song of ice and fire. And the highlight of July were the release of a dance with dragons. And in my new bookshelf I have a "shrine" to George R.R Martin. Pictures will come one day.     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar