tisdag 22 oktober 2013

Lurke

Just nu känner jag mig som en åttiotals skurk då jag har fantastiska pysselprojekt på gång. Men de är alla hemliga, superhemliga.
Halloween 2013 är på god väg. Dock är det så superhemligt att jag skulle bli stämd om jag så hintade om utklädnaden.

Lika så med de andra sakerna jag pysslar med. Så jag har inte så mycket att skriva om just nu.

Så istället delar jag med mig bilder på några gamla kreationer. Det kanske finns någon som vill ha lite uppslag.


Steampunk är alltid trevligt


Kycklingzombie, för de som verkligen tänker utanför lådan. 
Mer bilder finns här


Sagotema: Rödluvan


Mad as a hatter


Klassisk odöd


 eller zombiejägare


Dra ihop ett gäng och var Lemmings. 
Det är som att vara på fest i nattlinne.
Mysigt!

Fler än jag som tar detta med att klä ut sig seriöst? Länka till era kreationer! Jag kommer att kolla in dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar