söndag 14 oktober 2012

Tack så mycket!

Den som är uppmärksam märker kanske att jag har börjat förändra utseendet på Kreativatanten. Detta för att jag ramlade in på bloggen: Fixa Din Blogspot som är den blogspot for dummies som jag behövde. Jag är en människa som uppskattar enkelhet och har samtidigt en hälsosam respekt för att råka förstöra hela bloggen med felaktiga knapptryckningar. Men med tips och stöd av Fixa Din Blogspot känner jag att jag kan förbättra min blogg ännu mer.

Min önskning är dock att Pusha.se knappen under varje inlägg var enklare att få till. Jag har letat tråkigt länge efter <p class='post-footer-line post-footer-line-3'/> och kan inte finna den raden i HTML i mallen. Någon som kan tipsa mig hur jag gör?

Tack, Babetten från Skräckelfilm som svarade på min fråga!

I am working on my blogs layout right now with the help of a Swedish blog.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar